Kontaktbog og AULA

Kontaktbog

Alle børn får udleveret et kontaktbog eller en iPad ved skolestart. Bogen/ipad er et vigtigt bindeled i samarbejdet mellem skole/SFO og hjemmet. Bogen/iPad bruges til gensidige beskeder – praktiske som personlige. Uanset om børnene bringes og hentes af forældre eller kører med taxa, skriver personalet i bogen/iPad hver dag. Derigennem sikrer vi, at forældrene får et indblik i, hvordan dagen er gået for det enkelte barn.
Forældre er altid velkommen til at ringe, hvis der ønskes en mere personlig samtale med personalet.

Aula

Dette er en landsdækkende kommunikationsplatform, som anvendes i alle skoler, dagtilbud og SFO. På Vestermarkskolen anvender vi også Aula. Administrationen på Vestermarkskolen kan vejlede i brugen af Aula.